مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

اجابت دعای من طلوع سایه سار یار
همان دمی که من شوم غروب زیر پای یار

شاید همین خوبه!

يكشنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۱، ۱۲:۵۴ ق.ظ

یه طرح جدید برای داستان نوشتم که خیلی قشنگه ولی یه کمی چاله چوله داره اما به شدت جذابه

از قبلیا خیلی خیلی بهتره، ولی بازم حس میکنم مثل غذایی که یه چیزش کمه، هنوز اونی نیست که من میخوام

شایدم دارم بیخودی بیشتر ازین فکرمو درگیر میکنم.

به هر حال که فعلا خودم عاشقش شدم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۱/۲۸
شاداب امیدوار

نظرات  (۱)

بقول یه بنده خدایی : چه حرف ها که درونم نگفته میماند . خوشا به حال شما ها که شاعری بلدید .

من همین حسو نسبت به قصه پرداز ها دارم ...

پاسخ:
خب کلاس آموزش شعر فقط ۳ ماهه، نویسندگی ۳ ساله، و هر دو هم شهریه و وقت زیادی نمیخواد بین مجازی ها،  اگه ایتا دارید تا آیدی ثبت‌نام هر دو رو بدم خدمتتون
شهریه شعر کلا ۱۰۰، شهریه نویسندگی ماهی ۲۰، تازه کلاس قرآن هم اگه بخواهید ماهی ۳۰،

در ضمن من هنوز هیچ کدوم رو یادگرفتم چون هنوز تموم نشدن
زیادم در روز ازتون وقت نمیگیره
اگه دوست داشتید در خدمتم، خوشحال میشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">