مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

اجابت دعای من طلوع سایه سار یار
همان دمی که من شوم غروب زیر پای یار

این خیلی باحاله

جمعه, ۲۶ فروردين ۱۴۰۱، ۱۰:۴۲ ب.ظ

مردی در آیینه هم خوندم عالی

یعنی بیست

از یه جا شروع کرد که عمرا فکر نمیکردم کجا تمومش کنه؟!

هنوز کامل تموم نشده

اما چقدر دید آدمو باز میکنه!!!

 

اگه درخواست داشته باشه با کمال میل پی دی اف هاش رو بارگذاری میکنم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۱/۲۶
شاداب امیدوار

نظرات  (۵)

وای خدا😂

پاسخ:
سلام
همیشه به شادی

پیشنهاد میکنم بخونیدش عالیه حرف نداره، خیلی هم پر کشش و جذابه

ممنون

 

حتما چرا ک نه:)اسمشو؟

پاسخ:
سلام

نسل سوخته
مردی در آیینه
همه زندگی من
سرزمین زیبای من
فرار از جهنم
بدون تو هرگز

ممنون از شما
پیشاپیش بهتون تبریک میگم چون با گنج برابری میکنن

ممنونم

 

خواهش

مرسی :)

 

کتابن دیگه مگه نه؟

پاسخ:
خواهش میکنم🙂
اون پاسخی که برای آلا دوستم نوشتم برای شما هم میفرستم

این نسل سوخته، یه رمان هست ، نویسنده‌ش شهیده، شهید سید طه ایمانی ، خیلی دوست داشته گمنام شهید بشه، و همینطور هم شده
و بخاطر آرزوی گمنام بودنش، هیچوقت قبول نکرده کتابهاش چاپ بشه، فقط پی دی اف داره کتاباش و داستاناش
همه نوشته‌هاش هم اتفاقا خیلی قوی هستن خیلی خیلی قوی و پرکشش
و اینکه همه اینا که نوشته برگرفته از واقعیت بوده
باورت میشه هم سن و سال ما بوده؟ ۶۷ به دنیا اومده
سن ۲۶ و ۲۷ سالگی شهید میشه مدافع حرم بوده
حتی عکسی هم از خودش منتشر نکرده
پیکرش هم برنگشته
خانوادش هم بخاطر وصیتش حاضر نشدن مصاحبه یا قبر نمادین یا چاپ کتاباش یا هر چیز دیگه رو قبول کنن

مرسی ^^

ععه چ قدرم عالی ک معرفی کردین^^

من خودمم ی رفیق شهید دارم محمد رضا تورجی زاده

ارزومه برم اصفهان مزارش

حتی کتابشو هم خوندم

ممنون ک ی شهیدی رو معرفی کردین ^^

ممنون

پاسخ:
خواهش میکنم
خداروشکر 
خیلی خوشحالم که دوست داشتید

ممنونم ازشما

 

الانم میخوام اگ تونستم پیدا کنم رمان نسل سوخته رو یا هرکدوم از اینارو ک گفتین رو پست وبم بزارم

پاسخ:
اگه بتونم ان‌شاءالله فایلشون رو بارگذاری میکنم تا فردا شب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">