مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

اجابت دعای من طلوع سایه سار یار
همان دمی که من شوم غروب زیر پای یار

چطوریشو نمیدونم

سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۵۰ ق.ظ

ولی حتما به ما کمک میکنی

میدونم همونطور که منو دوست داری، اونا رو هم دوست داری

حق داری خب

بنده‌هات هستن

میفهمم

می‌دونم همونطور که اونا الان اشتباه می‌کنند ما هم اشتباه کردیم

می‌دونم ما رو بخشیدی از روی بزرگواری

خواهش میکنم اونا رو هم ببخش

ولی الان اندازه ی این مصیبت از ظرف قلب من بیشتره، یا صبر و گنجایش منو بیشتر کن، یا این درد رو درمان کن

تکلیف ما لا یطاق به هیشکی ندادی که من دومیش باشم

ببین کدوم به مصلحت همه تموم میشه، همونو انجام بده، به منم کمک کن به خواسته ی تو راضی باشم، نمیگم این رفتارهای زننده ی اونا خواست تو بوده، نه، ولی در مقابل این رفتارها احتمالا خواست تو صبر کردنه

چون خودت توی سوره لقمان گفتی وصبر علی ما اصابک

دقیقا هم بعد از وامر بالصلاه و امر بالمعروف و نهی عن المنکر میگی وصبر علی ما اصابک

دیگه پناه بر خودت

اگه طرفم کافر و بی دین بود باهاش محکم رفتار میکردم ولی اینا خودی های نخودی هستن که یه بار اینوری بازی میکنن یه بار اونوری

خودت همه ی ما رو بنداز همون وری که خودت هستی

منم نجات بده

کمک کن

من واقعا محتاج کمکت هستمااااا گفته باشم فردای قیامت نگی خب میگفتی من کمک میکردم ایناها الان گفتم، من همیشه محتاج تو هستم

من فقیر در خونه ی خودتم

منو دریاب...

قربون شما

بنده‌ی کوشولو و اخیرا بسیار دلگرفته ی خودت

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۲۳
شاداب امیدوار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">