مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

اجابت دعای من طلوع سایه سار یار
همان دمی که من شوم غروب زیر پای یار

تنها راه اخراجه!

سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۵۷ ب.ظ

یه صدای من میییییی دونم تو نمیتونی مضخرفی مزخرفی مظخرفی مذخرفی کدومش درسته؟ خلاصه با هر زئی که هس اومده توی روان  من چمباتمه زده، که اگه ولش کنم قراره زیر پتو دفنم کنه! ینی اون پتوئه جلوی کولره؟ یا نه؟ ینی محل دفنم جای خوبیه؟ به امکانات نزدیکه؟ اونجا ممکنه سفره بندازن؟ چیزی برای خوردن گیرم میاد؟ یا باید بیام بیرون؟ عه، فک کنم اصلا دراز کشیده نشه چیزی خورد، بنظرم دفن شدن نمیصرفه، تابستونه من شربت میخوام، تازه گرمه آدم عرق میکنه باید زود زود برم دوش بگیرم

آه! تازه اونطوری از پوشیدن لباس های خوشرنگم بی بهره می مونم، ینی لباسام از من بی بهره می مونن

بعد کی باغچه رو برپا کنه؟ هوم؟

چطوری خیاطی کنم؟ چطوری بنویسم؟ نه نمیشه مثل مرده زندگی کرد، باید این تنبل ترسوی بی خاصیت مغرور نادان از وجودم بندازم بیرون یه نفس راحت بکشم بیام به کارام برسم

آره همینه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۱
شاداب امیدوار

نظرات  (۱)

مزخرف درسته

پاسخ:
ممنون
سلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">