مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

اجابت دعای من طلوع سایه سار یار
همان دمی که من شوم غروب زیر پای یار

برام بخر لطفا

جمعه, ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۲:۲۹ ق.ظ

من چرخ خیاطی میخوام 

خدا جان واااااااااااااقعا دلم چرخ خیاطی میخواد

خواهش میکنم بهم بده

اگه صلاحم نیست،  پس چرا استعداد و علاقه اش رو بهم دادی؟ پس وسیله هم بهم میدی حتما

شاید باید صبر کنم هنوزم

ولی دیگه صبرم تموم داره میشه، همین الان الان الان الان الان بهم چرخ خیاطی میدی؟

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۳۱
شاداب امیدوار

نظرات  (۳)

الهی خدا یه جوری به دستت برسونه 😍

استاد الهی قمشه ای یه حرف جالبی زدن با همین مضمون
ایشون گفتن که اگر توانایی فکر کردن و ارزوی یه چیزی رو داری قطعا توانایی رسیدن بهش رو هم داری
مثلا یه گوسفند هیچوقت ارزو نمیکنه رییس دانشگاه هاروارد بشه و نمیتونه!

یکم صبر داشته باش درست میشه جانم

پاسخ:
ممنون
ان شاءالله
تنها چاره همین صبره

ان شاالله به دستت میرسه :)

پاسخ:
آمییییییییییین

لینک میشی دوست عزیز :)

پاسخ:
ممنون🌼🌿

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">