مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

اجابت دعای من طلوع سایه سار یار
همان دمی که من شوم غروب زیر پای یار

چی بگم؟ تصمیم نگاه؟

چهارشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۱:۵۴ ق.ظ

باز هم موفق نشدم، قبول نکردن دیگه نرم، از اونطرف برای انتخابات یه گروه فعال داره میگه بیاین همکاری و.... بازم به اونم نمیرسم

راستش کامل بهشون اعتماد پیدا نکردم، ترجیح میدم باهاشون فاصله قانونی رعایت کنم

 

دیگه اینکه سوره مزمل تمام، سه آیه اول سوره جن هم تمام، فقط آیه آخر سوره مزمل دو خط آخرش روان نیستم

ضمنا ترتیلم هیچ خوب نیست، تمرین لازم دارم.

دیگه اینکه تصمیم گرفتم سوره هایی که حفظ کردم خیلی بیشتر تکرار کنم هم برای حفظ هم برکت زندگیم

 

میخوام بیشتر به خونه برسم 

همش ان شاءالله! 

تمرین نویسندگی هم ننوشتم

میخوام کلاس های حفظ و نوشتن ببرم یه حساب دیگه، که کمتر حواسم پرت بشه، انجمن و گروه  و کانال 

رمان و .... یه حساب دیگه

 

غروب رفتم از فاطمه خانم یه کفگیر چوبی خریدم، قبلی خراب شده بود

دلم میخواد دوباره تو خونه فعال بشم نه توی مجازی

دلم زندگی واقعی میخواد! یه کاسه ماست با سلیقه تزیین کنم بخورم بهتره ازینکه هزاااارتا دستور پخت غذاهای عجق وجق زیر و رو کنم

اونا که نگاه میکنم زندگی کردن نمیشه

میخوام زندگی کنم

به سبک خودم

با سلیقه و شرایط خودم

با خوشحال کردن خودم و بقیه 

صد البته با بندگی کردن

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۵
شاداب امیدوار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">