مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

اجابت دعای من طلوع سایه سار یار
همان دمی که من شوم غروب زیر پای یار

بازم ضایع شدم

دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۵:۳۹ ب.ظ

فکر اینکه حتی من با این همه سادگی بازم باعث میشم یکی دیگه به لباسهاش با ناراحتی نگاه کنه خیلی آزاردهنده ست

رفتم نونوایی ، این خانم اونجا بود

واقعا ناراحت شدم، همیشه فکر میکنیم بقیه چقدر بیشتر از ما دارن. کی وقت میکنیم این همه ناشکری رو با خودمون همه جا بکشیم؟ چرا برای تشکر از خدا مثل نانوای روستا، دست  به جیب نمیشیم؟ خدا ازشون قبول کنه، بربری امروز صلواتی بود

نیاوردم که بمونه برای بقیه

ولی از خودم برای لباسهایی که تلاش کردم ساده انتخاب کنم و موفق نبودم، خجالت کشیدم. درسته که ثروتمند نیستیم اما خیلی از ما گرفتارتر زیاده، باید حواسمون به اونا باشه نه اونایی که شیکتر از ما می پوشن

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۳
شاداب امیدوار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">