مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

اجابت دعای من طلوع سایه سار یار
همان دمی که من شوم غروب زیر پای یار

الحمدلله برای بهبودی

يكشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۲۲ ب.ظ

حالم خیلی بهتر شده

انقدر که چند روزی میشه دیگه داد نمیزنم

فقط گریه میکنم

 

جالبترین قسمتش اینه که اون آدمی که تا این اندازه ناراحتم کرده، حتی نمی دونه چکار کرده با دل شکسته ی من

و تازه وقتی بفهمه، شاید خوشحال هم بشه

 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۱۰
شاداب امیدوار

نظرات  (۲)

عزیزم،ان شالله زودتر روبه راه شی 

اون فرد رو هم اگه میتونی ببخش،تا آروم تر بشی  :)

پاسخ:
اونو بخشیدم
اما آروم نمیشم

می دونی تو شکسته ترین حالت من ، شادی اون بود ...

اونایی که دل میشکونن هیچی شون نمیشه 

ولی تو خودت بسپار به اغوش خدا ..بزار زمان بگذره ..

پاسخ:
آره
می دونم
تجربه کردم...
پناه بر خدا، که هیچ پناه و دوست و کمک کننده ای جز خودش نیست
و الحق که بهترینه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">