مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

اجابت دعای من طلوع سایه سار یار
همان دمی که من شوم غروب زیر پای یار

هر که درین بزم مقرب تر است....

سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۰۱:۱۱ ق.ظ

وقتی فکرشو میکنم میبینم هنوز امتحان هام قوه ای بودن، هنوز به امتحان اصلیه نرسیدم، وقتی مقایسه میکنم دیگران چه امتحانای سختی میدن و من در قیاس با اونا انگار تو پر قو هستم، تازه به قدر و قیمت اونا پی میبرم...

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۲۰
شاداب امیدوار

نظرات  (۱)

البته که لا یکلف الله نفسا الا وسعها ...

پاسخ:
آره، من تو عدالت و مدیریت خدا حرفی ندارم، دردم خودمم که انقدر نق میزنم با اینکه هنوز بهم سخت نگرفته، هنوز امتحانی ندادم،

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">