مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

اجابت دعای من طلوع سایه سار یار
همان دمی که من شوم غروب زیر پای یار

خدا جانمممممم

يكشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۹، ۰۳:۳۵ ب.ظ

دلم میخواد به سلامتی برگردم خونه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۱۸
شاداب امیدوار

نظرات  (۳)

ان شاءالله حالت چطوره خواهری؟

پاسخ:
ممنون، حال جسمی بهبود
روحی بدبود
شکر خدا، اینم میگذره، انشاءالله که به خیر بگذره
ممنون که پرسیدی🌸

خالت خواهر و مادرت چطوره عزیزم؟

خیلی تو فکرتون بودم

پاسخ:
مادرم الحمدلله خوب شده، برگشته خونه، حالا منم برای بار دوم گرفتم و به نسبت، خوب شدم ولی خواهرم الان نزدیک دو ماه میشه هنوز خوب نشده، الان شیمی درمانی هم مجبوریم صبر کنیم تا کروناش خوب شه...

الهی.....خیلی سخته😢😢😢خود خدا فقط باید کاری کنه

الهی بحق صاحب الزمان بهتر بشین همگی

پاسخ:
ممنون، خدا همه مریض ها رو شفا بده...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">