مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

اجابت دعای من طلوع سایه سار یار
همان دمی که من شوم غروب زیر پای یار

واقعا با خودمون چی فکر میکنیم؟

سه شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۲۹ ب.ظ

جلوی در بخش منتظر بودم تا اگه دارو لازمه برای خواهرم بگیرم، چون در مواردی داروی خاصی مینویسن که باید همراه بیمار از بیرون تهیه کنه، خانمی چادری و محجبه کنارم بود، من در جهت انجام امربمعروف در حالی که سعی داشتم لحنم مهربان و خواهرانه باشه، به ایشون گفتم خانم چقدر حجاب به شما میاد 😇😍💙ایشونم تشکر کردن

چند لحظه گذشت یه آقایی که شاهد گفتگوی ما بودن، اومدن رو به همون خانوم با لحن آزار دهنده ای گفتن خانوم با این چادر میاین میشینین اینجا هر چی ویروسه میبرید پخش میکنید تو خونه بچه هاتونم مریض میکنید

ازش پرسیدم این ویروس انقدر هوشمنده که روی چادر میشینه اما روی مانتو و لباس مردونه توقف نداره؟؟؟؟؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۱۳
شاداب امیدوار

نظرات  (۱)

اتفاقا من چادرم و بیرون درمیارم همیشه

ویروس و بیرون میذارم

خدا سلامتی بده به خواهرت عزیزم

پاسخ:
آره اتفاقا راحتتره
ممنون انشاءالله سلامتی برای همه باشه ممنونم عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">