مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

اجابت دعای من طلوع سایه سار یار
همان دمی که من شوم غروب زیر پای یار

اینه اونی که باید باشم؟!

شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۹، ۰۲:۰۸ ب.ظ

به من نمیشه گفت منتظر

تا وقتی که سیر میخورم، سیر میخوابم

وقتایی هم که بیدار میشم و غذامو میخورمو حالا دیگه کاری ندارم، الهی عظم البلا میخونم

این اون وجهی از من نیست که باید تقدیم نگاهت کنم...این اونی نیست که رنج رو بشناسه و بقیه رو درک کنه، و حالا دربدر بشه برای اومدن منجی

از فرط اشتیاق به دیدار شما و اضطرار اتفاق افتادن ظهور شما، به جز خوبی کار دیگه ای نکنه، آروم قرار نداشته باشه

یکریز و پیوسته و بدون ذره ای اتلاف وقت به دنبال اجرای اوامر الهی باشه، جان بر کف...نه ولو وسط رختخواب پهن وسط اتاق...

بابا از خودم خجالت میکشم، خواهش میکنم منو به خدمتگذاری خودتون توی هر جایی که صلاح میدونید بپذیرید و دعا کنید تا سربلند بیرون بیام، دعا کنید خدا منو برای رسیدن به شما بیقرار کنه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۱۰
شاداب امیدوار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">