مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

اجابت دعای من طلوع سایه سار یار
همان دمی که من شوم غروب زیر پای یار

خیلی با مرامی، اصا یه فرم خاصی...

چهارشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۲۵ ق.ظ

 نمیشه گفت خوب بود

چون عالی بود

ممنونم که اینبار اجازه دادی چیزای بیشتری یادم بمونه، با توجه به حجم دلخوریت، خیلی خیلی بزرگوارانه و زیبا بهم اخطار دادی، از شکلی که برای فهموندن خواسته هات و حرفات انتخاب کردی خیلی هم خوشحالم هم راضیم هم ممنونم

تو راست میگی، من با اینجور دینداری دارم سر خودمو شیره می مالم

چشم، انشاءالله ۱. مهربونتر میشم. ۲. اشتباهات گذشته رو تکرار نمیکنم

اینا رو فهمیدم

حالا خواهش تازه ام اینه که منو مدیریت کن

یه طوری که سفت و سخت بچسبم به خودت، و قرآنم یاد بگیرم، به فرائض عمل کنم

و کلا هرچی خودت میخوای انجام بدم و بشم اونی که تو میخوای

و با آفریده هات مهربون باشم

تک تک حرفایی که زدی مهم هستن، همش با ارزشه

با توجه به گناهکار بودنم خیلی خیلی باهام مهربونی، ینی اصلا به روم نمیاری، آبرومم حفظ میکنی

حتی فکر میکنم داری تربیت و اصلاحمم میکنی

این دیگه آخر معرفته و البته نهایت شکیبایی

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۳۰
شاداب امیدوار