مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

اجابت دعای من طلوع سایه سار یار
همان دمی که من شوم غروب زیر پای یار

ینی چیکار میکنی؟

سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۹، ۰۷:۰۶ ب.ظ

چیکار کنم؟

خیلی خیلی لوسانه عرض میکنم حضرت فرمانروای عالمین 

حوصلم سر رفته

خب حتما ازین تبعید نسبتا طولانی یه هدفی داری، من خنگ نیستم ولی خب دیگه حکیم هم نیستم که حکمت کارتو بفهمم

اونی که میخوای من بفهمم و ببینم چیه؟

تو این تبعید چند چیز ثابت هست

۱. من

۲. عزیزی

۳. بیماری

۴. دوری از خانه

۵. حمایت و همراهی مداوم و دلسوزانه و پر رنگ خودت

۶. اطلاعات مذهبی تازه، ذکرها و احادیث تازه

۷. کوتاهی من

۸. کم توجهی من

۹. بی برنامگی من

۱۰. بیم از عاقبت بیماری ای که فرمانبر خودته، و امید وافر به تو

 

منفی هاش مال منه

مثبت هاش مال تو

 

خب سمت تو که همیشه حله

کمک کن منم وظیفه ی خودمو درست انجام بدم کم و 

 کسریامو جبران کنم، بلکه از دل نهنگ بیایم بیرون

 

و ذالنون اذ ذهب مغاضبا فظن ان لن نقدر فنادی فی الظلمات ان لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین

فاستجبنا له و نجیناه من الغم و کذلک ننجی المومنین

 

من بنده ی روسیاهی هستم، اگر اصلا به بندگی قبولم کرده باشی، که اونم فقط خودت خبر داری، ولی تو بزرگوارتر ازونی که بخوای مجازاتم کنی، من به تو جز گمان خیر نمیتونم ببرم، چون جز این ازت ندیدم

حتما میخوای چیز تازه ای بهم یاد بدی

من سراپاگوشم

 

نمیدونم چی میشه، ولی واقعا ازت میخوام نتیجه مهمان نوازی بابا بیمارشدنش نباشه، اونم بعد از این همه دوری ما برای مریض نشدنش

باشه حبیب تو حبیب ما هم هست

فقط خواهش میکنم مواظب همه باش، مواظب خانواده ی منم باش

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۹
شاداب امیدوار