مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

اجابت دعای من طلوع سایه سار یار
همان دمی که من شوم غروب زیر پای یار

خوشگذرانی با خدا....

دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۱ ب.ظ

خدایا الان خیلی خیلی بی حوصلم

ولی الانم دوستت دارم

چه خوبه که تو همیشه برای من حوصله داریا

اینم نعمت بزرگیه

حالا که به تو فکر میکنم کم کم دارم حس میکنم، بی حوصلگیم داره کمرنگ میشه

من دارم صداهایی میشنوم تو داری میبینی اون صداها از کجا میاد

هر چی که هست، نمیتونه منو نگران کنه تا وقتی که خدایی دارم که تویی

 

ممنونم که هم مواظب روحمی هم مواظب جسمم

ممنونم که همه چیو مدیریت میکنی به زیباترین شکل

اینکه تو پیش پیش از همه چی خبر داری هم خیلی جذابه

کلا تو جذابی

یکتا بودنتم خودش تنهایی خیلی جذابه

بیا امشب اگه قراره دوباره چیزی بهم نشون بدی...میگم دیشب خیلی...ناشکری نمیکنم

هر چی تو بگی، حتما لازم بوده

امشب میشه ببریم تفریح و گردش و خوشگذرانی؟ من و خودت دو تایی، حتی این دنیا رو هم نبریم، میخوام باهات قدم بزنم نه تو خیابونای این دنیا

نمیدونم منو ببر جایی که بیشتر بشناسمت و بیشتر بهت مشتاق بشم، منو به خودت نزدیک کن

بنده ی تنبلی نیستم ولی واقعا تا تو نخوای ازم برنمیاد

 

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۸
شاداب امیدوار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">