مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

اجابت دعای من طلوع سایه سار یار
همان دمی که من شوم غروب زیر پای یار

میترسم بگیرن

چهارشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۴۵ ق.ظ

به هر کی پول میدم، پشت بندش براش اسپری میزنم

مجبور شدم بیام بیمارستان، رو هر صندلی که میشینم بعد از بلند شدم اسپری میزنم، مردم هم با تعجب نگام میکنن

آسانسور تنهایی سوار میشم

هر جا شلوغه میرم بیرون منتظر میشم

اگه کسی نزدیکم بشینه یا خودم بلند میشم میر یا اونو بلند میکنم

کاش زودتر همه چی بخیر بگذره

دیگه خسته شدم

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۰۲
شاداب امیدوار

نظرات  (۱)

منم دیگه وا دادم😅😅😅یه ماسک و یه هفته استفاده کردم اخرین بار دوستم گفت اون الان حودش کروناست🤣🤣

پاسخ:
😷

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">