مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

اجابت دعای من طلوع سایه سار یار
همان دمی که من شوم غروب زیر پای یار

تلخ و شیرین

سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۹، ۰۳:۴۰ ق.ظ

_فاطمه؟

_جانم؟

_چته؟

_احساس تنهایی میکنم

_دیگه؟

_امیدوار، و منتظر

_منتظر چی؟ یا کی؟

_چی؟ ظهور، کی؟ حضرت صاحب

_چه ربطی به تنهاییت داشت؟

_ربطش به اینه که بعد از ظهور، همه قابل اعتمادن....

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۱۱
شاداب امیدوار

نظرات  (۲)

۱۱ شهریور ۹۹ ، ۱۰:۳۸ حجت پناه زاده

و عجل اللهم فی فرج صاحب الزمان

پاسخ:
الهی آمین

اخ دقیقا

من یه حس بی کسی عمیقی دارم دلم فقط امام زمان میخواد

پاسخ:
الهی به آرزوی دلت برسی 💙

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">