مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

اجابت دعای من طلوع سایه سار یار
همان دمی که من شوم غروب زیر پای یار

پناه بر فرمانروا الله

جمعه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۱۶ ب.ظ

تصمیم جمعی گرفته میشه، جمعی عمل میشه، و در نهایت حس بد قراره مهمون دل من باشه

اما من نمیپذیرم

من در نهایت آرامش، مشتاق و پذیرای امید در دلم خواهم بود، این تنها ماموریت حال حاضر من هست که فرمانروام بهم داده

پناه بر همین فرمانروا، این بدنهای ما هم قلمرو حکمفرمایی خودشه، حتما حکمتی هست، و با هر سختی آسانی خواهد بود، پس حتما خدا برای خواهرم و برای همه ی آفریده هاش خیر میخواد

انشاءالله حضرت صاحب هم که زودتر ظهور کنن بیماری ها و مشکلات هم ریشه کن میشن خواهر منم درمان میشه یا شفا میگیره

پناه بر فرمانروا الله

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۳۱
شاداب امیدوار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">