مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

اجابت دعای من طلوع سایه سار یار
همان دمی که من شوم غروب زیر پای یار

آواز آرامش

پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۹، ۰۷:۳۷ ب.ظ

بابا چی در پیش داریم؟

قراره چی بشه؟

دعای فرج شده آواز آرامش دلم

اونروز اگه توی آسانسور اون درمانگاه دعای عظم البلای شما رو نمیخوندم نمیدونم چی میشد...شاید از شدت فشار و سختی بعد از پیاده شدن دیگه نمیدونستم کجا باید برم

شاید برای همیشه ...مثل چند سال پیش و زیارت حضرت معصومه...من اگر شما رو نداشتم چقدر بدبخت بودم

شما مایه ی خوشبختی من هستید حتی وسط گرفتاری ها و  چه بسا که این مواقع بیشتر....

الحمدلله که سایه ی شما روی سرم هست روی سر عزیزانم...

بازم دعامون میکنید دیگه...

میدونم بابا...میدونم حضرت صاحب

از شما عزیزتر بین این آدما نیست آقا، امامم...امروز اولین روز محرم بود. تو دلم غوغا شده و زلزله به پاست برای بیقراری دل عزادار شما...انشاءالله که به همین زودی زود، زودتر از چشم به هم زدن ظهور شما محقق بشه و انتقام بانو فاطمه زهرا و امام حسین عزیزم رو میگیرید

من منتظرم، انشاءالله یاورتون باشم بابا...بین اییییییبن همه شیعه ی خوب که دارید من کجا جا دارم؟ خدا کنه درست بشم برای اینکه بدرد این بخورم فدای شما بشم خدا لیاقت بده

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۳۰
شاداب امیدوار

نظرات  (۱)

الهی عظم البلا.....

خداااااااا بلا عظیم شده😭😭😭

پاسخ:
آره...درد دوری درد بزرگیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">