مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

اجابت دعای من طلوع سایه سار یار
همان دمی که من شوم غروب زیر پای یار

تولد یه آقاست...آقای خوب ماهاست

دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۴۵ ب.ظ

سلام امام کاظم

تولدتون مبارک

سال با شهادت شما و حتما دعای خیر شما شروع شد

بازم اومدم در خونه ی شما...امام کاظم گرفتارم دعام میکنید؟

دلم....براتون تنگ شده و پر از امید به خداست

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۲۰
شاداب امیدوار

نظرات  (۲)

۲۰ مرداد ۹۹ ، ۱۴:۰۴ کریمه کریمی

تبریک می گم🌸🌸

پاسخ:
ممنووووووون 💖💖💖💖💖
۲۰ مرداد ۹۹ ، ۱۶:۱۱ بانوی بی پلاک

سلام شما کانال دارید داخل ایتا یا تلگرام؟

یادمه قبلا داشتید! اگر اشتباه نکنم

پاسخ:
سلام بله داخل ایتا یه کانال دارم که فقط حکم حافظه داره هر مطلب یا عکس قشنگی داشته باشم اونجا منتشر میکنم که مثل دفتر یادگاری داشته باشمش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">