مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

اجابت دعای من طلوع سایه سار یار
همان دمی که من شوم غروب زیر پای یار

حرمت حریم را نگهداریم

پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۴۲ ب.ظ

با تیر، نشد، تیغ، نشد، چوب، نشد، سنگ!

با هر چه بدستم برسد آمده ام جنگ!

گر دست تعدی و گر پای تجاوز

آن دست کنم کوته و آن پای کنم لنگ!

من زاده ی ایرانم، آزاده و آزاد

بیگانه پرستی ننگ است مرا، ننگ!

 

اینو یه سربازی تو یه کلیپی دیدم میخوند برای فرماندش

جمله بندیم اصیله اصیله...کرمانشاهی الاصل! 

حالا مراد ازین شعر چه بود؟؟؟؟

زندگی ما آدما هم مث کشورمون، حد وحریمی داره

که وقتی بقیه اونو زیر پا میذارن، من دلم میخواد به برندگی همین شعر ازش دفاع کنم

منتها باید خیلی خانموار سکوت کنم و لبخندهای نجیبانه بزنم

میزنم؟؟؟

نه! 

مثل شیری که میخواد نعره بکشه میشم ولی پشت دندونام نگه میدارم هرچی فریاده

بعد خب فرکانسهای صوتی رو میتونم مختل کنم ولی سیگنالای تصویری دیگه تا حدودی دست من نیس

اینه که همه چی ناگفته پیداست...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۲۹
شاداب امیدوار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">