مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

اجابت دعای من طلوع سایه سار یار
همان دمی که من شوم غروب زیر پای یار

سلام بابای شیعه ها

شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۲۶ ب.ظ

خدمت مبارک پدر عزیزم عرض کنم که:

در جهت نزدیکتر کردن افکار و رفتارم به آنچه که حضرتعالی انتظار دارید، تا من مورد پذیرش خداوند قرار بگیرم، ازین به بعد در این وبلاگ همه ی حرفهایم با شما را در دسته بندی تازه ای که با اشتیاق ساختم مینویسم

با اجازه ی شما نام این دسته بندی را گذاشتم بابا صاحب:)

شما هم دوستش دارید؟

بابا صاحبم

ببخشید که تا کنون چنین کاری نکردم، اشتباه کردم، حالا بابایی مرا میبخشید مگر نه؟

بابا جانم خداروشکر که شما زنده هستید

بابا چقدرررر دلم میخواهد زودتر فدایتان شوم بابای مهربانم

بابا اگر خدا بخواهد، دلم میخواهد برای خدا، همیشه هم به یادتان باشم هم به بقیه هم بگویم شما بابای مهربان بقیه هم هستید

بابا مطمئنم که زودتر همه دلشان برایتان تنگ میشود

ما بیمعرفتیم

شما ببخش بابای خوبمان

بابا میخواهم به امید خدا هرکاری که میتواند ظهور شما را نزدیکتر کند انجام دهم

بابا دعایم میکنی؟

سرپرستم میشوی؟

بابا از من حمایت میکنی؟

 

بابا یک عالمه حرفهای پدر دختری دارم برایتان بگویم

بابا دلم میخواهد شما هم بگویی من هم بشنوم

میدانم که باید اول دلم را از گناه پاک کنم

چشم

 

بابا دوستت دارم

 

از طرف دستبوسِ بابا صاحب

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۱۰
شاداب امیدوار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">