مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

اجابت دعای من طلوع سایه سار یار
همان دمی که من شوم غروب زیر پای یار

پس همین امروز رهاشون کنیم:)

دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۱:۴۸ ب.ظ

چند وقت پیش جایی خوندم افرادی رو که شما رو توالت احساسات خودشون میکنن از زندگیتون حذف کنید

بنظرم خیلی شفاف گفته

اما میدونید مشکل اینجاست که گاهی ما آدما خودمون با خودمون چنین رفتار بد و زننده ای داریم

رها کردن افکار منفی، جا و انرژی لازم و کافی رو برای افکار و احساسات مثبت باز میکنه😇

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۹
شاداب امیدوار

نظرات  (۱)

۲۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۱:۴۱ نرگس بیانستان

خب گاهی نمیشه حذف شون کرد. 

مثلا خانواده درجه یک ادم باشن... 

پاسخ:
اگه افکار منفی رو به سرعت رها کنیم، مهم نیس که از آدما نزدیک گرفته بودیمشون یا دور، یا خودمون ساخته بودیم،مهم اینه که از هرجا اومده من میخوام رها کنم، میخوام جا باز کنم برای مثبت ها

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">