مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

اجابت دعای من طلوع سایه سار یار
همان دمی که من شوم غروب زیر پای یار

این اولین باره

يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۰۹ ب.ظ

دیشب شب قدر بود

امروز تولدم

ربطش میشه اینکه

انشاءالله، بخشیده شدم و حالا انگار واقعا تازه به دنیا اومدم

حس قشنگیه

دوسش دارم

بخصوص که کادویی که برای تولدم از خدا خواستم، به این مضمون نزدیک بود

 

امروز رفتیم صحرا، سیب زمینی کاشتیم، وقتی از گندم زار سرسبز رد میشدیم،با خودم میگفتم میشه وقتی برمیگردیم همه مردم خوشحال باشن و با هم حرف بزنن جشن باشه مثلا، بعد مابپرسیم چی شده؟ چه خبره؟ بعد همه بگن مگه خبر ندارید؟ امام زمان اومده....بعد ما از خوشحالی ندونیم چیکار کنیم، دوباره بین این افکار به خودم گفتم مگه میشه امام زمان بیاد بعد بزاره خبرشو از بقیه بشنویم، حتما از قبل بهمون خبر میده، دوباره فکر کردم خب من روی چه حسابی دقیقا فکر کردم که ما قراره در جریان باشیم؟ مگه من کی هستم؟ جواب میدم سایه نشین حضرت صاحب...

میگم حضرت صاحب به دسته بندی خاطرات شخصی راهی خوش آمدی 🌸💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💙چهاردهمین قلب که آبیه برای شماست 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۸
شاداب امیدوار

نظرات  (۴)

تولدت مباااااارک❤❤❤

پاسخ:
ممنون 🌸
۲۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۰:۳۵ نرگس بیانستان

تولدت مبارک دختر :) 

امروز تولد برادر منم بود :)

پاسخ:
انشاءالله سلامت باشن
و شما همیشه شاهد شادی وآرامش ایشون باشی
ممنون 🌸

مبارک باشه :))

پاسخ:
ممنون

تولدت مبارک عزیزم😍❤️

پاسخ:
ممنون 🌸

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">