مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

اجابت دعای من طلوع سایه سار یار
همان دمی که من شوم غروب زیر پای یار

تو زیباترین و مهربانترین دوست منی:)

يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۹، ۰۲:۲۸ ق.ظ

خدایا عمیقا ازت ممنونم که اجازه میدی حکم حکومتی خودت در خانه ی پدریم به زیبایی اجرا بشه

شکر....

کاش بیشتر بشناسمت

بیشتر شبیه دوست داشتنی های تو بشم

چون اونوقت در نزدیکترین حالت به خود حقیقی ام، قرار خواهم گرفت 

و به رضایت تو و سعادت خودم هم همینطور😘

لطفا کمک کن حق الناس هایی که به گردن دارم به زیبایی و شایستگی و اون طوری که تو بپسندی، ادا کنم

و مشتاقانه و پرواز کنان به آغوش پر از محبت تو برگردم

آمین💜

من روی لطفت خیلی حساب کردم

میدونم

الان داری بهم میگی آفرین بنده گلم، خوب کاری کردی 😊

دوستت دارم

مواظب امام زمانم باش

بقیه رو هم کمک کن

شب همه ی آفریده هات به خیر

خیر=یاد تو

🙌😍

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۳۱
شاداب امیدوار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">