مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

اجابت دعای من طلوع سایه سار یار
همان دمی که من شوم غروب زیر پای یار

این پیام از امام زمانمونِ

يكشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۳۲ ب.ظ

یه یادداشتی تو اینستاگرام دیدم

خیلی قشنگ بود

روایت دیدار آیت الله مرعشی بود با امام زمان (عج)

در هنگام دیدار آیت الله مرعشی نمیدونستن که با چه کسی دارن صحبت میکنن؟

بعدا میفهمن

یه جایی تو همین دیدار...خوشبحالش...یه جایی آیت الله مرعشی به امام زمان میگن اجازه میدین چایی چیزی براتون آماده کنم؟

امام زمان می‌فرمایند که:

"اینها از فضولی زندگی انسان است، ما از فضولی دوری میکنیم ."

چقدر جا خوردم وقتی اینو خوندم کاخ پوشالی آرزوها فرو ریخت

دلم میخواد یه زندگی ساااااده به دور از هرگونه تجمل، هر چیز اضافه! داشته باشم

وقتی بمیرم کدوم از اون اکسسوری های روی دیوار یا کدوم مجسمه و تابلو میتونه خدا رو ازم راضی کنه؟

کدوم میشن یه لقمه نون حلال که بشه حلال مشکلات زندگیه بقیه؟ چرا بجاش تلاش نکنم با هدیه دادن کالاهای ضروری زندگی به بقیه که در واقع هدیه دادن مهربونی به اوناست به خودم کمک نکنم ؟

مگه من تا کی زنده می مونم ؟ مگه من برای زنده موندن به چی احتیاج دارم ؟

مگه هدف من از زندگی چیه؟

هدف خدا از آفرینش من چی بود؟

من برای چی اینجام؟

راستی امام زمانمون گفته بودن بعد از نماز صبح سوره ی یس ، بعد از نماز ظهر سوره ی نبا(اولین سوره ی جز ۳۰) بعد از نماز عصر سوره ی نوح، بعد از نماز مغرب سوره ی واقعه، و بعد از نماز عشا سوره ی ملک بخونیم

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۴
شاداب امیدوار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">