مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

اجابت دعای من طلوع سایه سار یار
همان دمی که من شوم غروب زیر پای یار

تحولات راهی

يكشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۸، ۰۴:۳۳ ق.ظ

دندان درد، درد دارد!😩😰

من شکر خدا و به لطف خدا مهربان و مهمان نواز شدم

تغییر کردم کاملا حس میکنم

این فقط لطف خداست

 

یه برنامه حدیث نصب کردم دوسش دارم امید که بهشون عمل کنم اسمش هست نور 😇

 

با بچه ها کار نمدی انجام دادیم اون جغده کار خانوم ابریشمیه آدم فضایی هم بامدادی امیرعباسه اون عروسک سبز کار آقا امیر

حسین هم یه ماشین نمدی دوخت 

الان همشون دوخت دندان موشی رو یاد گرفتن

علاوه بر اون به جای انجام دادن بازی های بیهوده  و تکریم شانس، تلاش کردن و ساختن و لذت سالمو چشیدن

این عالیه

الگوها هم از پیج های  اینستا گرفتم درود واسه اونا هم 😊

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۲۹
شاداب امیدوار

نظرات  (۱)

۳۰ دی ۹۸ ، ۰۲:۰۱ لبخند ماه

به به چه عالی

دستتون درد نکنه هنرمندان

پاسخ:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">