مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

اجابت دعای من طلوع سایه سار یار
همان دمی که من شوم غروب زیر پای یار

یه سفر به نام زندگی

يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۲۹ ق.ظ

نویسنده آرزوهاشو پیدا کرده

یادش اومده چیا ذوق زدش میکردن

رفته دنبال رویاهاش اونا رو به دلش برگردونده و به دلش قول داده همه ی تلاششو برای برآورده شدنشون بکنه

حالش خیلی خوبه و تعریفی تر از همیشه هم شده:)

 

سرشار از حس خوشحالی و خوشبختی و امید هستم

یه سری از مشکلاتم کم شده یه سریشون بزرگتر شدن

اما خوشبختیای من بزرگتر شدن

 

من شاد و آروم و خوشبخت دارم به زندگیه معمولیم ادامه میدم معمولی ای که برای من فوق العاده ست... مدتی نخواهم بود مدتی که معلوم نیست چقدر باشه برای شما هم آرزو میکنم از زندگیتون لذت ببرید:)

از لطف و محبت همه تون ممنونم بابت چیزایی که بهم یاد دادینم ممنونم:)

دعاتون میکنم دعام کنید:)

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۳۱
شاداب امیدوار

نظرات  (۲۱)

موفق باشی :)

پاسخ:
آینه

خوشحال شدم برگشتبد

تازه داربد میرید ؟! :(

داستانتون چی میشه پس؟! 

ولی هرجور‌که خوشحالید خوبه:)

زود بیایید

پاسخ:
نوشتن با گوشی برام سخته

خداروشکر که آرزوهاتو پیدا کردی😍

خداروشکر حالت خیلی خوبه و تعریفی تر همیشه ای😍

انشاالله این حال خوبت ادامه دارو موندگار باشه❤

 

اگه نبودن به صلاحته!برات بهترینا رو آرزو میکنم

وامیدوارم زود برگردی❤

به یادت قطعا خواهم بود💕

پاسخ:

خدایا به سلامت دارش

پاسخ:
آینه آینه
۰۱ مهر ۹۸ ، ۰۱:۰۸ نار اناری

چقدر خوب .

پاسخ:

اینکه آرزوهات را پیدا کردی و چیزایی که خوشحالت میکنند عالیه و خوشحالم کرد. برات آرزوی بهترینها را دارم عزیزم. بوس

پاسخ:

سلام ودرود وممنون از بازدیدتان از کلبه حزینم

پاسخ:
با عرض پوزش الان چیزی یادم نمیاد

%90 روز ها ت فوق العاده و روز های بدت خعععلییی کم باشن الهی:)

پاسخ:
آینه آینه
۰۵ مهر ۹۸ ، ۰۰:۳۳ ناشناسِ پُر حرف!

هر جا هسی حال خوب و آرامش برات آرزومندم :)

پاسخ:
مریم جان خوبی؟ 
آرزوی منم برای شما همینه ☺
۱۸ مهر ۹۸ ، ۱۸:۱۷ دختر دماغ گوجه ای :)

دلمون برات تنگ میشه،خیلی فراوون

خوشبختی، شادی و آرامشتون توی کل زندگی و دل مهربونتون پابرجا باشه :)

منم به خاطر این حس خوب ممنونم :)

دعا میکنم :)

پاسخ:
شیدا خانوم حالش خوبه؟
ممنون  از لطفت

سلام

دلم براتون خیلی تنگ شده..میشه بیاااااااید؟ 

:(

سلام

خوبی؟

 

پاسخ:
سلام 
شکر
شما خوبی؟

شاد و خوشحال و موفق باشی همیشه:)

پاسخ:
آینه

نگاه خانوم موفق باشه و کماکان خوشحال :)

سپاس از توجهتون!

پاسخ:
آینه آینه

نگاه خانوم موفق باشه و کماکان خوشحال :)

هنوز نیومدی :)))

پاسخ:
 ممنون که به یادم بودی

خوشحالم برگشتییییییی :))))))))))))))))))

خوووووووووووووووووش اوووووووووومددددددددددی

دیگه نررررررریاااااااااا :(

پاسخ:
رفتن و اومدنم با من نیست
مرسی از این همه محبت
حالت خوبه کوثر؟ 
۲۶ دی ۹۸ ، ۱۰:۰۱ لبخند ماه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام ****

کجایی تو؟

خوبی

پاسخ:
سلام
شکر...ممنون که پرسیدین شما چطوری؟
۲۶ دی ۹۸ ، ۱۱:۱۷ لبخند ماه

من خوبم عزیز.. دلمون برات تنگ شده بود

پاسخ:
  خداروشکر
لطف داری
آینه

اوهوم :(

اره الان خوبم :))

پاسخ:
خب خداروشکر کوثر خانوم 😊
میدونی کوثر وقتایی که برات مینویسم یه ذوقی دارم
خوبه که هستی آبجی خانوم

شما خوبید؟ 

خخ چرا؟؟

:))) قربونت برم

پاسخ:
حس خوبی بهم میده که میدونم با صداقت باهام رفتار میکنی
از طرفی هم واکنشهات هم مطابق سنته هم قشنگه
همیشه خودتی 
خیلی خوبه
راستی ممنونپرسیدی شکر منم بهترم
خدانکنه
سلامت باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">