مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

اجابت دعای من طلوع سایه سار یار
همان دمی که من شوم غروب زیر پای یار

یادش بخیر

يكشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۸، ۰۵:۵۳ ق.ظ

رفتم تو آشپزخونه چای بریزم برای خودم پنجره باز بود نسیم خنکی هم میومد همون موقع صدای اذان مسجد اول شهر که به روستامونم نزدیکه بلند شد

خیلی خوبه

صدای اذان اون مسجدو خیلی دوس دارم

قبلنا آشپزخونه نبود اونجا اتاق بود من و آرام جامونو مینداختیم دم پنجره و صبحا با همون صدای اذان کلی از زندگیمون لذت میبردیم یادش بخیر... چه نسیم دلنشینی بود...چه صدای قشنگی... اذانش انگار از آسمون پخش میشد نمیدونم موذنش کی بود ولی خیلی قشنگ بود...

 

من برم به نماز عشق بورزمheart

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۴
شاداب امیدوار

نظرات  (۷)

سلام.در آن زمان التماس دعا داریم.

یک روز هم برو ببین آن موذن کیه؟عکسش هم بفرست.ممنون

پاسخ:
سلام
روزتون بخیر
خوش اومدین
محتاجم به دعا چشم حتما

اذان های اون مسجد معمولا اذان های ضبط شده ی مشهوره
اون مسجد همسایه ی خونه ی یکی از اقوام مادریمه

واقعیت اینه که من امکان گذاشتن عکس ندارم اما اگرم داشتم از گذاشتن عکس یا موضوع اشخاص چه مشهور چه معمولی پرهیز میکنم

التماس دعا ...❤

اذان صبحا رو خیلی دوست دارم...😊😊😍😍

کلا انرژی مثبتن...

خدا کمک کنه قضا نشن هیچ وقت ...

پاسخ:
وقتی قضا میشه اعصابم خورد میشه
آره واقعا
آمین
محتاجم به دعا
چشم
اوهوم انرژی مثبت...
فاطمه قصه ی تازه ای که دارم مینویسم میخونی نظرتو بهم بگی؟
اسم پستش هست:
امنحان میکنم یک دو سه....

التماس دعا

پاسخ:
محتاجم به دعا
چشم

قبول باشه

پاسخ:
خدا قبول کنه:)
۲۴ شهریور ۹۸ ، ۱۲:۳۰ رامتین کریمی

امیدوارم نمازت قبول باشه 

واقعا لذت می‌برم وقتی می بینم کسی با اشتیاق‌نماز اول وقت می خونه

همینطوری بمون

پاسخ:
ممنونم
اون یه حدیثه از امام حسین: من به نماز عشق می ورزم
خدا کنه هر روز بهتر بشم:)
ممنون:)
۲۴ شهریور ۹۸ ، ۱۴:۵۲ دختر دماغ گوجه ای :)

این حس قشنگو چقدر دوست داشتم :)

پاسخ:
خوشحالم:)
۲۴ شهریور ۹۸ ، ۱۵:۱۶ ناشناسِ پُر حرف!

به به :) 

پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">