مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

اجابت دعای من طلوع سایه سار یار
همان دمی که من شوم غروب زیر پای یار

چرا هیشکی هیچی نمیگه؟

يكشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۸، ۰۶:۱۷ ب.ظ

آیا در قسمت دوم گند زدم؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۴
شاداب امیدوار

نظرات  (۶)

منظور؟

پاسخ:
در مورد پست قبلی و قصه

امروز بهترم . صبح رفتم سرکار . ولی ظهر برگشتم . تازه بیدار شدم . خدایش اینم شد دعا ، خدا نکنه هیچ وقت مریض بشید . 

پاسخ:
خداروشکر:)

کدوم دعا؟ اعتراضتون به کدوم دعاست؟
آمین
ولی منم سرما خوردم
راستی آینه آینه

حقیقت :طولانی بود گفتم ،سر فرصت با حوصله بخونم ؛ )))

پاسخ:
باشه
راحت باشید:)

من بنویسمش؟شاید نوشتم‌...باید خیلی بهش فک کرد...

ووویییی قند تو دلم آب کردی ...خدایاااااا خدایااااا...🤗

خیلی کم پیش میاد کسی از من تعریف کنه ...!هول شدم!☺☺☺ 

 

پاسخ:
بله شما بنویسی
حتما قشنگ میشه....
قربون دلت برم

طبیعیه که کم پیش میاد انقد مطمئن و مستقل رفتار میکنی دیگران یادشون میره شاید دلت بخواد گاهی بلند بلند فکر کنن:)

"بلند بلند فکر کنن..."❤

خیلی قشنگ بود .‌..

قربونت ...مرسی ...نوشتم میذارم تو وب حتماااا...مشکل من اینه فقط با خودکار و لپ تاب میتونم بنویسم ...گوشی اصلااااا نمیشه ...

چشمم درد میگیره ...

پاسخ:
حق داری خوب کاری میکنی
نوشتن با خودکار یه چیز دیگه ست...

مرسی منتظرش می مونم:)

اصلا اینکه به خودت بیای ببینی کل دستت خودکاری شده ...یه حالی داره...

خوش میگذره ...

پاسخ:
آره:)))))
واردیاااااا:))))))
منم خوشم میاد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">