مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

اجابت دعای من طلوع سایه سار یار
همان دمی که من شوم غروب زیر پای یار

یه دامن دیدم خیلی خوشگل بودheart

دلم میخواست عین مدادرنگی اقلا 6 رنگشو بخرم

ولی خودمو کنترل کردم

چون اونوقت باید 6 رنگم شال و روسری و بلوز و سارافون و پارچه بلوز و .....میخریدم

خودمو راحت کردم رفتم یه دونه دامن مشکی خریدم همونو دارم با کللللل بلوزام و کت هام میپوشم یه کیفی میده که نگوangel

 

فقط چون از ساپورت به غایت بیزارم زیرش شلوار تنگ و راحت میپوشمcool

خدایا ممنونم که به من نشون دادی میشه بلوزو با دامن پوشید

و ممنونم که به من آموختی پوشیدن بلوز همراه با ساپورت خیلی زشت و زننده و ضایع ست!

سپاس!

به بقیه هم بیاموز

آمیـــــــــــــــــــــــــن!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۴
شاداب امیدوار

نظرات  (۲)

۲۴ شهریور ۹۸ ، ۱۴:۵۰ دختر دماغ گوجه ای :)

منم خیلی دامن دوست دارم مخصوصا از خال خالی ها و گیپوری هاش خیلی خوشم میاد :)

پاسخ:
وووویییییییی دامن:)
چه خوب:)

من حتی یکدونه دامنم نوارم، کلا از دامن فراری و متنفرم. تا دلت بخاد شلوار دارم، از همه مدل. از ساپورت هم بی نهایت متنفرم و حتی یکدونشم ندارم:)))

نیستی؟ نمیای؟ چیزی شده یاسرت شلوغه بانو؟ 

پاسخ:
آره یه مدتی نیستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">