مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

اجابت دعای من طلوع سایه سار یار
همان دمی که من شوم غروب زیر پای یار

ازین مربعا

يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۵۹ ق.ظ

منم باید برم ازین مربعا که میزارن زیر کامنتاشون یه کم بخرم:))))

 

خیلی کار خوبی میکنید اگه تو جواب نظراتم یا تو نظراتتون از استیکر استفاده نفرمایید:) چون برای من فعلا فقط مربع دیده میشه

با سپاس:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۱۷
شاداب امیدوار

نظرات  (۴)

ای جان..

ما شکلکها رو میبینیم. فکر کنم برای کسانی که با موبایل وصلند نمایش داده میشه استیکرا

پاسخ:
:) جانتون سلامت
یمکن:)

:) داستان چیه ؟ 

پاسخ:
استیکرا برای من نمایش داده نمیشن میگم نذارید که هی من بپرسم و شما هم زیرنویس کنید:)

اوووووه 

پس حتما حواسم هست از این به بعد مراقبت کنم که استیکر ندم :))

تازه من این استیکرای دست ساز کیبوردیو بیشتررر دوست

مثل این قلبه 3> 

پاسخ:
لطف میکنی:)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

پاسخ:
://///

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">