مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

اجابت دعای من طلوع سایه سار یار
همان دمی که من شوم غروب زیر پای یار

صدامو داری؟ هوامو داری؟

پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۱۰ ق.ظ

میگم امام علی

عزیز

آقا

سرور

من نفهمیدم عیدیم چی بود؟

گفتم که شفاف!

من دیر میگیرم این مواردو

آقا هنوز نفهمیدم خب؟

فک نمیکنم عیدی ای در کار نبوده باشه

از شما بعیده

 

گفتم که شخصی! یه عیدیه شخصی میخوام خیلی خودخواهانه! چیزی جز شادیم از شادیه بقیه

یه اتفاق خوشحال کننده که برای من بیفته و مرکزیتش زندگیه خودم باشه

ای بابا گفتم که کوچیکم باشه قبوله

شما که قصد ندارید بگید صدام نمیرسیده؟

عیدیم چی بود؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۳۱
شاداب امیدوار

نظرات  (۶)

سوتفاهم داری.عیدیو تو باس به ما بدی که اعتقاد به این چیزا داری نه کسی به تو. روت زیاده:)

پاسخ:
عیدی چی دوس دارید؟

رمز شخصی یا دخترونه :)))

پاسخ:
هر کدوم رمز خودشونو دارن

خب حالا هر کدومو بدی بعنوان عیدی قبول دارم :)

پاسخ:
هر کدوم از چی؟
متوجه نشدم 
واضح سخن برانید لدفا

بابا این حجم از کوچه علی چپ چرا؟! میگن تو باس عیدی بدی پپرسیدی عیدی چی میخوای گفتم "رمز شخصیت یا دخترونت"

که برم اون پستاتو بخونم. حالا ترسیدی هی میگی چی کجا من کیم :))

پاسخ:
خب همه شونو که نمیتونم
مخصوصا دخترونه ها رو اصا اصرار نکنید
اما از شخصیا یکیشونو بهتون میدم تو وب قبلیه باید ببینم رمزش چیه؟
یه خاطره ی مشهد رفتنه خوبه؟
هر کدوم ار شخصیا یه رمز دارن که خودمم فقط از پنل مدیریت میبینمشون

هرچی خاطرت کمتر مذهبی باشه واسم جذابتره.ممنون میشم.ولی در کل هرچی کرمته:) حالا چجوری باید عیدیمو بگیرم؟

پاسخ:
:))))
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ا الان دیدم برام پست عیدی گذاشتی .ولی اسم اون خانم "ر****** ** ***** ******** نمیدنم چیه :/

پاسخ:
خب پس پیداش کردین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">