مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

اجابت دعای من طلوع سایه سار یار
همان دمی که من شوم غروب زیر پای یار

خودم اولین کسی هستم که در قبال من مسئولم

چهارشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۸، ۰۶:۴۶ ب.ظ

گاهی فک میکنم، اگه دور از جونم بلا به دور بلانسبت شما که میخونید، ازدواج کنم؛ تنها چیزی که عوض میشه محلِ گذرانِ اعصاب خوردیامهsad وگرنه قرار نیست این چرخه قطع بشه تا وقتی که خودم تمومش نکنم!cool

مسلما که اولش همه مقاومت میکنن

و من راه پر فراز و نشیبی پیش رو خواهم داشت

اما شدنیه

یا اقلا از یه زندگیه سطل ماستی خیلی بهتره! بی واکنش و بی مسئولیت!

اگه اجازه بدیم همیشه دیگران حق خودشون میدونن رو اعصابمون پیاده روی کن

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۳۰
شاداب امیدوار

نظرات  (۴)

زندگی ماستی رو باهات موافقم، زندگی که توش انگیزه نیست بدرد نمیخوره.. 

پاسخ:
زندگیه بی انگیزه نیاز داره به انگیزه:)
که من دارم دنبالش میگردم
انگیزه هم ظاهرا فک میکنه قایم باشکه خودشو نشون نمیده:)

خودتو تغییر باید بدی به نظرم

پاسخ:
منم همینطور فکر میکنم

سلام...

خداکنه که امشب یه خواستگار بهتون زنگ بزنه.

یاعلی

پاسخ:
انتظار همچین نظری رو نداشتم
از حسن نظرتون ممنونما
اما برای سلامتیه خودتون توصیه میکنم این شکل از بروز حسن نظرتونو تکرار نکنید
علی یارتون

موافقم.ازدواج در هشتاد درصد مواقع تغییر خاصی نمیده.در پونزده درصد بدتر میکنه.پنج درصد بهتر. معمولا ادم همون ادمه

پاسخ:
بله
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">