مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

اجابت دعای من طلوع سایه سار یار
همان دمی که من شوم غروب زیر پای یار

میخوام امتحان کنم

دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۲۳ ق.ظ

خب چون تو وبلاگ قلیم گفتم خیلی از شما در جریان نیستینمن یه مدت میخواستم کاردستی نمدی درست کنم

بیشتر نظرم رو عروسک و اینا بود

ولی در نهایت گل درست کردم

خیلی خوشگل شدنheart ولی عروسک درست نکردم

خیلی کارای عقب افتاده(پشت گوش انداخته) دارم

تصمیم گرفتم برای بهبود اوضاع زندگیم هر شب یه تعداد کار مهم برای روز بعدم انتخاب کنم که آروم اروم هم هدفمند بشم هم عملکردم بهتر بشه هم ترسم از انتخاب کار بریزه

برای همینم از5تا کار شروع میکنم و از کارای ساده

فعلا مهم برام اینه که

اول مقید بشم به برنامه ریزی!

دوم مقید بشم به عمل به برنامه ریزی

و سوم به هدفام فک کنم یاد میگیرم چطور براشون برنامه ریزی کنم برنامه ریزیا رو شخصی سازی کنم که با فرم زندگیه خودم جور در بیاد نه که حذفش کنم اوایل ممکنه فقط کارای روزمره تو لیستم باشن اما کم کم کارای مهم که به هدفهام مربوطه میان تو لیستsmiley

اینم از نت گرفتم کار من نیست

من امکان گذاشتن عکس ندارم

 

 

مریم دلم برات تننگ میشه

منتظرتم:)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۴
شاداب امیدوار

نظرات  (۱۰)

انشاالله موفق میشی😉😍

خواهرمم بانمد عروسک درست میکنه خیلی خوشگل میشه😍

پاسخ:
ممنون
چه خوب:) خیلی دوس دارم کارای نمدی و کلا کاردستیو

اره منم قبلاً خیلی دوس داشتم الان نمیدونم حوصلم چش شده دیگه مثل قبل ذوق کاری هنریو ندارم:( 

ولی درعوض خواهرم هم خط خیلی خوبی داره وحرفه ای مینویسه هم طراحی چهره میکنه هم دستبند براخودش ودوستاش درست میکنه هم عروسک بانمد 

هرکار هنری خوشش بیادو انجام میده

:) 

خیلی خوبه این ذوق وهنر که توی شماهم هست

حتما انجامش بدید:) 

پاسخ:
چه خوب:)
خداروشکر برای خواهرتون و هنراش...
طبیعیه همه مون نیاز به تنوع داریم مدتی دیگه دوباره همون حس و حالتون برمیگرده
نگران نباشید

ممنون
آره میخوام انجام بدم


انشاالله حس وحال منم برگرده

بااینکه به کارای هنری علاقه دارم دچار بی انگیزگیم

یکماه پیش الگو یه شومیزوکشیدمو بریدمو آماده کردم لباسو ندوختم هنوز:( 

 

خوبه همینجوری پیش برو انشاالله موفق باشی😍😘

پاسخ:
منم مشکل شما رو داشتم اخیرا به خودم میگم اونا هرکدوم یه مرحله هستن
من میتونم هر مرحله رو توی یه مقطع انجام بدم
اینه که حسم ازینکه من کارمو نیمه رها کردم تغییر کرده به اینکه من چند مرحله شو با موفقیت انجام دادم به این ترتیب چون دیگه از سرزنش خودم و سرکوفت خبری نیست انگیزم بیشتره و حس میکنم موفقم بیشترم ذوق دارم مرحله ی بعدو تموم کنم:)

چرا امکانشو نداری؟

پاسخ:
گوشی ندارم:))

خیلی کار خوبی میکنی، برنامه ریزی و عمل بهش آدمو توانمند و هدفمند و موفق میکنه

پاسخ:
ممنون آره:)
ققنوس بعدا میام برات میگم که نتونستم در مورد پست جدیدت با هم صحبت کنیم
خوندمشون ولی امکان نظر گذاشتن نداشتم

به خودت ایمان داشته باش، پشتکار داشته باش (: حتماً موفق می شی.

پاسخ:
ممنون:)
حتما:)

اینا الان رومیزیه؟

چه جذاااااب ...😍😍😍

من هیچ بلد نیستم از اینکارا...😐

حتی آشپزیم در حد خاکه!

پاسخ:
آره رومیزیه
منم دوسش دارم
اون که زیاده وقت
مهم هدفیه که در پیش گرفتی
اینا رو میتونی بخری
اما قصه هایی رو که شما مینویسی کسی دیگه نمینویسه
هر کس کار مهم خودشو توی دنیا داره
با این حال هر وقت دلت بخواد به راحتی میتونی انجام بدی نمد با همه دوسته با مبتدیا بیشتر منم مبتدیم ولی چیزای خوبی از آب در میاد به لطف خدا

آشپزیم یه مدت همراه مادرت بشی تو آشپزخونه دستت میاد همکاری تو آشپزخونه کنار مادر برای دخترا مث قلکه! کم کم یاد میگیری و یه روز میشه سرمایه ی مهم:) که میتونی باهاش برای اونایی که دوست داری مهربونی هدیه کنی

یه پست تو وبم هس راجع یه غذایی که پختم ...!اصلا داغووون!

استعداد ندارم تو زمینه آشپزی ...اصلا دست به برنج میزنم حتی خامشم خمیر میشه بدکردار ...!کلا کار خونه دوست ندارم نمیدونم چرا!نه آشپزی نه گرد گیری نه گلدوزی و خیاطی و چه میدونم قنادی و شیرینی پزی و اینا ...!

مامان و بابام که دیگه ازم نا امید شدن ...مامان میگه به این گرونی تو همون نعمت خدا رو حیف و میل نکنی ، کلی به خانواده سود میرسه !

پاسخ:
همه اوایل همینطوریم ناشی و بی میل:)
هیشکی آشپز و کدبانو به دنیا نمیاد
فرصت داری و میتونی تمرین کنی
یه کار یه کار
البته اونایی که دوست داری

واااقعاااا همه این شکلین؟

پس چرا فامیلای ما انقدددد دستشون تو این کاراس ؟یکی از فامیلامون کیک تولد کل فامیلو میپزه ...حالا تازه ۱۸ سالشه هاااا...اصن آدم میگه خدااایاااا خداااایاااا از این خوشمزه تر هست تو دنیا؟

اون یکی فامیلمون پرده های خونشو خودش دوخته ...اون یکی رو تختیش رو خودش دوخته ...اون یکی لباس مجلسیاشو خودش طراحی میکنه و میدوزه!

حالا تو فک کن خانواده منو با اینا مقایسه میکنه ...و فقط به این شکلک میرسه😐

پاسخ:
کیک پختن اون فامیلتون مث داستان نوشتن شماست:)

هر کی یه هنری داره
شما هم داری هنر خودتو پرورش میدی
قرار نیست همه مث هم باشیم
قراره کنار هم باشیم:)

چه عالی😍

همینجوری با انگیزه ادامه بده😉😍

منم درست میشم دلم روشنه😂😅

پاسخ:
مرسی
به امید خدا
شمام سرحال میشی مشکلات مقطعیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">