مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

اجابت دعای من طلوع سایه سار یار
همان دمی که من شوم غروب زیر پای یار

یه کار باحال:)

نگاه این کارو کرده:

میتونید گل های زیبای نمدی به رنگ دلخواهتون بسازید و بعد در گلدان کنار گل های طبیعی تعبیه کنید برای این منظور گل نمدی حتما نیاز به ساقه دارد:)

افزودن رنگ به محیط از مزایای این کار محسوب میشود:)


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۳
شاداب امیدوار

نظرات  (۴)

:) ما با طبیعی بیشتر حال می کنیم! ^_^ .
پاسخ:
چه خوب:)
من که اصن نمیتونم گل نگه دارم...
تا یه مدت خیلی خوب رشد میکنن بعد یهو از بین میرن ...
نمیدونم چرا!یه مدتم بعدش افسردگی میگیرم ...😶
پاسخ:
خب هر گلی هم یه عمری داره 
ممکنم هست نیاز به کود داشته باشن یا تعویض خاک

روحیه ی لطیفی داری شاید برای اینه
نه گل و گلدون میگیرم ...از این اپارتمانیا ...حسن یوسف ..هر چی!از بین میره باز ...یه عالمه هم بهشون میرسماااا...ولی!
روحیه ام که خعلی لطیفه ...😎
پاسخ:
برای ما هم همینطوره منتها چون زیاده زود به زود جایگزین میکنیم

ازش خسته شدی بده خودم برات خشکش میکنم :)

پاسخ:
بعد مامانم منو خشک میکنه منتها رو طناب گیره لباسم بهم بزنه فک کنم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">