مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

اجابت دعای من طلوع سایه سار یار
همان دمی که من شوم غروب زیر پای یار

کدبانو گری

دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۵:۳۲ ق.ظ

پنجشنبه ی پیش، که با مامان رفتیم بازار،کلی پیاز خریدیم که دیروز طی یه عمل انتحاری پوست کندم شستم با خورد کن خورد کردم و در نهایت سرخ کردم و این چند جمله از ساعت2بعد از ظهر وقتمو گرفت تا 10شب:))) تازه در خلالش کلی فعالیت دیگه هم کردم ولی الان راضیم خواهرم بسته بندیش کرد گذاشت فریزر

از پیاز داغ درست کردن هر روز هر روز بدم میاد حتما میگید ضرر داره

عب نداره عین چیپس و نوشابه و گلاب به روتون سوسیس و کالباس و فلان و بیسار ها مث سیگار آره بذار اینم مث اونا به من آسایش بده در مورد پیاز داغ کامنت مخالف نذارید چون اصا شوخی ندارم

آره


حالا بذارید چنداتا چیز یادتون بدم

وقتی پیاز پوست میکنید گاهی ممکنه انقد سمج این پوست نازک بچسبه به لایه ی زیرینش که حرصتونو یه طور بدی گازناک کنه 

راه حل ساده ست:)))) به جای اینکه از تو سر پیاز شروع کنید پوست سرشو بکنید، نکنید، از ریشه شروع کنید پوستای مزاحم و یایه های خرابو جدا کنید موفقیتتون تضمین شده ست و حس آرامش خاصی بهتون منتقل میکنه (جای شکلکای بلاگ اسکای خیلی خالیه)


و اگه قصد دارید رندش بزنید ریش ریشای ته پیاز و از ته نزنید اون شیرازه شه اونو ببرید کلا دیگه پخش میشه تو دستتون و لایه لایه جدا میشه نمیتونید درست رنده کنید پس سطحی اون ریش ریشا رو جدا کنید که کل پیازو کثیف نکنه


ولی اگه قصد رنده زدن نداشتین آزادین 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۳۱
شاداب امیدوار

نظرات  (۸)

اینا رو که نمیفهمم.ولی پیازداغ بسیار لذیذه:)
پاسخ:
آره...مخصوصا روی آش
خب اگه یکم به خانومتون کمک کنید کامل در جریان قرار میگیرید:)
نمیدونم چرا این پست در مورد پیاز شما رو خوندم مخصوصا وقتی اون لایه های نازکش و تعریف کردید یاد این شعر که در مورد حضرت رقیقه س هست افتادم . شاید باور نکنید از صبح که بیدار شدم چندبار یاد این خانم افتادم. باور کنید عادت ندارم چیزی و به چیزی ربط بدم ، ولی بی دلیل هم نمیتونه باشه.


صد داد ز جور فلک شعبده باز 
شه زاده به ذلت و گدا زاده به ناز 

نرگس ز برهنگی سر افکنده به زیر 
پیراهنی از حریر پوشیده پیاز 

فکر نکنم احتیاج به معنی داشته باشه . داستان شام و داره میگه که دخترهای شامی ........
گل نرگس هم که میدونید رو ساقش چیزی نداره و خیلی بلند میشه و همیشه کاکلش هم رو به پایین هست جوری که انگار داره خودشو نگاه میکنه. 
واقعا تشبیه شاعرها فوق العاده هست اگه از دید شاعر به شعر نگاه کنید لذتتون از اون شعر هزار برابر میشه
پاسخ:
شعرش قشنگ بود
نکته آخر نکته ظریفی بود حتما دفعه بعدی عمل میکنم.
پیاز فقط اشک دراوردنش بده که راهدحلش پیدا کردم رو تخته که خرد میکنم هم سریع هم اشکی درکار نیس ولی رنده کردن و خرد کردن دستیش بد اشکمو درمیاررره
پاسخ:
تو خوردکن دستیم میریزی اشکتو در نمیاره
منتها برای مقدار زیاد خوبه
من با دست بدون تخته کمی خوردترش کردم برای ریختن توی خوردکن دستی اونم خوب بود بازم اشکمو در نیاورد پوست کندنش اشکمو درآورد....
نکته آخر رو بلد بودم :) ولی یکی مونده به آخر رو نه..ممنون

پاسخ:
خواهش میشه:)

خورد کن نداریم که :(
پاسخ:
اگه خیلی تو آشپزخونه همکاری میکنی یکی بگیری کارتو راحت میکنه 
همکاری نمیکنم قشنگ کار میکنم چون مامانم شاغلن بابامم نیستن شام و ناهار میپزم وهر روز :)
پاسخ:
وای خدا مریم خیلی خندیدم اولش که نوشته بودی همکاری نمیکنی میخواستم بگم خوشبحالت که دیدم شما انگار بیشتر از من کار میکنی:)
اما بازم خوشبحالتاااا دستپختت حتما خوبه
برعکس من
ننه سیر هم بگیر بعد پوست کندن و شستن بریز تو چرخ گوشت، چرخ که کردی تو شیشه بریز و روش روغن زیتون بریز، درواقع با روغن زیتون هم بزن و روی شیشه ات هم یکسانت روغن زیتون باشه. تو هرغذایی که میپزی یک قاشق بریز، هم عطرش فوق العادست و هم بسی بسیار پرخاصیت کدبانوجونم. ماچ
پاسخ:
خیلی سپاسگزارم عشقم 
فقط :
1-چرخ گوشت نداریم
2-برخی افراد خانواده مون حساسیت دارن برخی علاقه ندارن
ولی پیشنهادت عالی بود بهش فک میکنم ببینم چطوری انجامش بدم
😂❤ آره سابقه دارم!
پاسخ:
خیلی هم خوب:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">