مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

اجابت دعای من طلوع سایه سار یار
همان دمی که من شوم غروب زیر پای یار

پیشرفت های خوب و قشنگ گنجشکام

دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۵:۲۰ ق.ظ

دیشب داداش بزرگه پرسید بچه ها خوب بودن؟

گفتم نه؟

گفت ینی اذیت کردن 

گفتم نه

گفت پس چی؟

گفتم خوب نبودن؛ عاااااالی بودن:)))))

دیروز برای بچه ها ملکه ی یخی2 دانلود کردم دیدن و نسبتا دوس داشتن

خیلی آرومتر و متین تر شدن خداروشکر...

مشکلاتشونو بین خودشون حل میکنن

و کمتر پیش میاد داد بزنن دعوا که دیگه اصلا

بیشتر  سعی میکنن خودشونو کنترل کنن تا خشمشونو به شکل درستی بروز بدن

کمتر با گوشی بازی میکنن 

دیروزم امیرعباس خودش وسایلی که برای نهار تک نفره لازم داشتو گذاشت تو سینی برد، و بعدشم برشگردوند توی ظرفشویی

انقد مستقل شدن یه گیلاس کوچولو قشنگ و شیرین بود که نگوووووو

دیشبم کاردستی های خلاقانه ی قشنگی با دم دستی ترین ابزارها درست کردن


گاهی که بهشون تذکر میدم بعدش عذاب وجدان میگیرم ولی به خودم نهیب میزنم که اونا بچمن باید درست باهاشون رفتار کنم

ولی فک کنم یواش یواش دیگه تذکرم نمیخوان...

ازشون پرسیدم وقتی کار اشتباهی میکنید چطوری ازتون خواهش کنیم که ادامه ندین؟ که شما دوست داشته باشید؟ و هر کس جمله ی مورد علاقشو گفت حالا از همونا استفاده میکنیم و جوابم میده بهشون گفتم میتونن جمله شونو اضافه کنن یا عوض کنن

گفتم هرچیز دگه ای هم در مورد خودشون بود که دوست داشتن ما رعایت کنیم بهمون بگن

بهشون گفتم وقتی میاین پیش ما برای وساطت بگین خودتون چکار کردین نه طرفتون هر کی فقط در مورد کارای خودش بگه

حالا دیگه اصلا نیازی به وساطت ما نیست...خودشون حلش میکنن


میدونم که میدونن چقدر دوسشون دارم




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۳۱
شاداب امیدوار

نظرات  (۴)

ساخته شدی واسه مربی مهدکودک :)

پاسخ:
ممنون:)
چقدر دوس دارم سروکله زدن با بچه هارووو به مامانم میگم خوبه برم توی بهزیستی کار کنم . مامانم میگه جو گیر شدی "بخاطر سریال بچه مهندس:
پاسخ:
آخ چه جو خوبیه کاش منم بگیره...
مامان صدیقه عشق بود اصا انقد دوسش داشتم...
چه خوب که دوس داری...
دقیقا باید مربی بچه ها باشید:)
پاسخ:
ممنون:)
بچه عزیزه تربیتش عزیزتر قشنگم
پاسخ:
بله بانو 100%

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">