مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

اجابت دعای من طلوع سایه سار یار
همان دمی که من شوم غروب زیر پای یار

همینطوری

يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۲۹ ق.ظ

عکس پروفایل اینستا گرامِ گرامم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۳۰
شاداب امیدوار

نظرات  (۵)

چیه آیدیش؟ میشه گفت یا مخفیه؟ :)

پاسخ:
پستی نذاشتم، و اکانتمم شخصی کردم
فقط اون حسابو گذاشتم که گاهی داداشم یا خانومش از محمد ابراهیم عکس و فیلم میذارن ببینم
به به مبارک باشه بلاخره یه برنامه نصب کردید. 
خیارشور عیدی که ندادی .
لااقل سر اینستاگرامی یه چیزی بده بهمون
پاسخ:
اینستام قدمتش زیاده شما چرا بدون چشم روشنی اومدین 
ای وای ببخشید نباید میگفتم؟!!!!
:)))))
به من گفته بودید هیچ برنامه ای ندارید . یادتون هست.

پاسخ:
نگفتم ندارم گفتم کسی آیدی های منو نداره
به به . واقعا که 
تهج البلاغه که نمیخونی 
مطلب از اینور اونور بر میداری 
اینستاگرام قدیمی هم که داری 
قربونش برم دست بذل و بخشش هم که نداری ( خیار شور ) 
واقعا خسته نباشی . خدا قوت پهلوان 
پاسخ:
پهلوانان نمی میرند:)
خوشم میاد همش در حال پیچوندن هستی. جالب اینه خیار شور که نمیدی هیچ . یه چیز هم طلبکار میشی. هر کاری کنم سه هیچ جلو هستی 
پاسخ:
:)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">