مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

بیایید روح و راه دلمان را آذین ببندیم، جشن ظهور در پیش است

مهمانسرای حضرت صاحب

اجابت دعای من طلوع سایه سار یار
همان دمی که من شوم غروب زیر پای یار

مرسی مخاطب

يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۳۶ ق.ظ

دارم فک میکنم شاید حق با سیاه با عطره...

شاید من یکی به نعل میزنم یکی به میخ...از غروب که دقت کردم میبینم تضاد در من خیلی زیاده برای همینم تکلیفم با خودم معلوم نیست و مسیر بلندی برای پیمودن در این راستا پیش رو دارم است اش(به قول متین:)  )

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۳۰
شاداب امیدوار

نظرات  (۱)

اینکه همه پر از تضادیمو قبول دارم. ولی اینکه اینو بفهمیم خیلی خوبه.دیگه از اون جایگاه عرشمون یکم میایم پایینتر. اونم که گفتم یکی به نعل و ... بیشتر شوخی بود واسه اینکه بخندی.وگرنه قبول دارم همه همینیم
پاسخ:
آره چقد قشنگ گفتین از اون جایگاه عرشمون(که توهمی بیشت نیست) میایم پایینتر...
مرسی پس راسته که 80درصد شوخیا جدین...قشنگ بود اگه جدیم گفته بودین بازم خوشحالم میکرد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">